11 Haziran 2008 Çarşamba

Lor Peynirli Ekmek


Hemen hemen her hafta sonu çıktığım alışveriş sırasında lor peyniri alırım. Bu haftaki aldığım lor peynirinden de fotoğrafını gördünüz ekmek adını verdiğim yiyeceği yaptım.

İtiraf edeyim pişerken nasıl olacağı konusunda epey endişeliydim ama pişipte tadına bakınca, ayrıca annemlere de götürüp onlarda beğenince “ tamam demek ki oldu “ dedim ve sizlere paylaşabileceğime karar verdim :)

Malzemeler;

- 1 paket sana yağı büyüklüğünde lor peyniri
- 1 paket krema
- 3 kaşık un
- 1 paket kabartma tozu
- 3 yumurta
- İnce kıyılmış dereotu
- Kırmızıbiber
- Fırın kabını yağlamak için çok az zeytinyağı

Lor peyniri ezilerek tüm malzemeler peynire katılıp iyice karıştırılır. Karışım yağlanmış fırın kabına dökülüp önceden 150 derecede ısıtılmış fırında 40 dakika kadar pişirilir.
Hafif soğuyunca kesilip servise hazır hale gelir.

Sağlıcakla kalın.
NOT: Bu tarifi diğer bloğumda 20/01/2008 tarihinde yayınladım.

Hiç yorum yok: