13 Ağustos 2008 Çarşamba

Fırında Helva

Özellikle balık yaptığım zamanlarda sunduğum ve yapılışı çok kolay olan bir tatlı.
Bu tarifi aylar öncesi biraz değişik olarak vermiştim, hatta o zaman pişmiş halini değil pişmemiş halini yayınlayabilmiştim, çünkü fotoğrafını çekmek ancak yedikten sonra aklıma gelmişti :-)

Malzemeler ;
- 2 adet orta boy armut
- 2 adet orta boy şeftali
- 1 tatlı kaşığı tarçın
- 1 paket sade tahin helvası

Tüm malzemeleri sırayla rondodan geçirdikten sonra tarçını ilave edip fırın kabına koyuyoruz.
Önceden ısıtılmış 150 derecelik fırında 15 dakika kadar pişirip ,fırını ızgara kısmına çevirip üzeri kızara kadar tutuyoruz. (Ben daha önce elma ile denemiştim o da çok güzel oluyor, bu sefer elma olmadığı için armut ve şeftali ile denedim )
Fırından çıkarıp hafif soğuyunca servis yapıyoruz.

Sağlıcakla kalın.

Hiç yorum yok: