13 Ağustos 2008 Çarşamba

Bamya Kızartması

Tatilimiz sırasında ziyaret ettiğimiz sevgili arkadaşım Özlem’in çok tatlı yengesi tarafından bize hazırlanan mükellef sofranın üyelerinden bir tanesi. O güne kadar ne yedim ne de duymuştum. Ama diyebilirim ki masada o ana kadar bamya yemeyenler bile bayılarak yediler:-)
Yengeyi tam anneme benzettim, kendisi doğru dürüst masada oturmayan hizmet ve sürekli “ ne olursunuz hadi yiyin “ diyen çok tatlı birisi. Bahsetmeden geçemeyeceğim, çok güzel el becerileri var takı tasarım kursuna gitmiş bana da harika bir kolye armağan etti, çok ama çok şık gerçekten, buradan da kendisine sevgilerimi yolluyorum ve kocaman öpüyorum.

Bu tarife malzeme vermeye gerek yok, bu sebep ile direk yapılışına geçiyorum.
“ aslında çok daha iri bamyalarla daha güzel oluyormuş, ben bulabilirsem onlarla deneyeceğim “
Dağılmadan haşladığımız bamyaların suyunu süzüp hafifçe tuzlayıp mısır ununa bulayıp kızgın yağda kızartıyoruz ve servise hazır hale gelmiş oluyor.

Sağlıcakla kalın.

Hiç yorum yok: