19 Nisan 2013 Cuma

BABAM GİDERSE

Hayatta en acı günlerden bir tanesini yaşadım 31 Mart gece yarısı tam saat 03.00 de biricik babamı kaybettik.
Bu güne kadar genç , yaşlı bir çok kişinin vefat haberini aldım , onlar içinde üzüldüm ve yakınlarıyla beraber acılarını paylaştım.
Ama baba kaybı ailenin temel direğinin kaybı , artık sadece fotoğraflarda , videolarda ve hatıralarda kalması tarifsiz bir acı.
Babam benim için çalışmanın ve çalışkanlığın sembolü , 86 yaşında vefatından 5 gün öncesine kadar 60 seneden beri kopamadığı iş yerine giden hastanede yatarken bile oradaki işleri takip etmeye çalışan biriydi.
Babam benim için kanunsuz hiç bir iş yapılmamasını her defada tembihleyen dürüst birisidir .
Babam benim için herşeyin zamanında yapılması ve geçiktirilmemesini öğreten kişidir.
Babam benim için benim sağlığımı benden önce düşünen kişidir ,senelik sağlık kontrollerimi sık sık hatırlatıp sonuçlarını sıkı sıkı takip eden biriydi.
Babam benim için hayatı yaşamayı seven , giyinmeyi seven , kaliteyi seven biridir ,bir kaç ay önce bile evdeki temizlik izin gününe denk geldi diye evden uzaklaşmak için Heybeliada'ya gidip balık restaurantında kendine ziyafet çekip keyif alan birisiydi ( hatta bu olayı öğrendiğimde " baba keşke bana da söyleseydin , şöyle karşılıklı birer kadeh içerdik dediğimde , seninle de yaparız " demişti ) .
Babam benim için son yıllarda bayramlarda tatili bile bana düşündürmeyen onlarla bayram geçirmenin keyfini veren birisidir .
Şu anda başımızın tacı biricik annemizle hayatımız devam ediyor . Annecim biriciğim onunla zaman geçirmek en büyük keyif aldığım anların başında gelmekte. Geçireceğimiz uzun senelere diyerek bu uzun yazımı noktalıyorum.

Sağlıcakla kalın.

9 yorum:

Nursevin SÖNMEZ dedi ki...

Allah rahmet etsin. Nurlarda yatsın. herkese böyle güel ölümler nasip etsin. Çalışkan insanlar tıpkı atasözümüzdeki gibi ışıldıyorlar. Sabırlar diliyorum. Cennet mekanı olsun

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

Başın sağolsun canım çooook zor:)))

NzlGl dedi ki...

Ahhh
bilmezmiyim Neşe hanım, bilirim hemde 28 senedir :(


Bir baba gittiğinde
Sadece baban değil;
Bir dostun,
Bir arkadaşın,
Bir sırdaşın,
Bir öğretmenin,
Bir ustan
Bir yanın gider....

Gider de gider !



Nur içinde yatsın inşallah,

neseersoy dedi ki...

Hepimizin başı sağolsun , mekanları cennet olsun.

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Sevgili Nese..babaciginin olumu icin sana ve tum ailenize bassagligi diliyorum.Babami cok erken yasta kaybettim ben o nedenle sizin bu guzel hatiralariniz bu uzun seneler bende yok..siz yinede sanbliydiniz..onca sene birlikte gecirdiniz ne mutlu ama yinede bende babacigimi cok guzel bir sekilde hatirliyor aniyorum..keske olum hic olmasa..acinizi paylasiyorum..

kış güneşi dedi ki...

başın sağolsun canım

neseersoy dedi ki...

Hepinize çok teşekkür ediyorum.

hdidem95 dedi ki...

sabır diliyorum canım mekanı cennet olsun nur içinde yatsın kocaman sevgiler neşem
hadisofraya.com

neseersoy dedi ki...

Teşekkür ederim Didemcim.