25 Nisan 2013 Perşembe

Peynir Topları


İster kahvaltıya ,ister beş çayına simit yanına , ister akşam yemeğinde meze olarak tüketilebilecek , evdeki kalan peynirleri değerlendirmek adına hemen yapılan ve lezzeti bol olan bir çeşidi paylaşmak istedim.
Elinizde bulunan peynir çeşitlerini , uyan baharat ve yeşillikleri kullanarak yapabilirsiniz.

Benim malzeme tabirim ise tam diyet listesi gibi oldu :-))

Malzemeler ;

- 2 kibrit kutusu büyüklüğünde süt loru
- 2 kibrit kutusu büyüklüğünde beyaz peynir
- 1 tatlı kaşığı krem peynir
- 1 diş sarımsak ( dövülmüş )
- 1/2 çay kaşığı kekik
- 1/2 çay kaşığından az kırmızı pul biber
- bir tutam dereotu ( doğranmış )
- 1 tutam taze nane ( doğranmış )
- birkaç damla zeytinyağı

Tüm malzemeleri iyice ezip karıştırıyoruz , en son yeşillikleri ilave edip avucumuzda top şeklini verip yaprak yeşilliklerle servis yapıyoruz.

Sağlıcakla kalın.


5 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

TAM BENLİK OLMUŞ.PEYNİRİ ÇOK SEVERİM ZATEN.ELLERİNE SAĞLIK CANIM.SEVGİLER.

LaceToys dedi ki...

Canım ellerine sağlık. Bende yapıyorum ama yeşillikler, havuç rendesi, pul biber lerle dış yüzeyini kaplıyorum.. Afiyetler olsun canım..Sevgiler..

kış güneşi dedi ki...

Bunlar cidden çok nefis olmuş harika ellerine sağlık canım

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Cok guzel bir tarif bu cok sevdim ellerinize saglik..Umarim daha iyicesinizdir..alismak mumkun degil ama hayat..mecburen..sevgiler..

hdidem95 dedi ki...

off çok süper olmuşlar yapayım ben bunu ellerine sağlık afiyet bal olsun canım
hadisofraya.com