22 Ocak 2012 Pazar

Paprikalı Mantar

Mantarı çok seviyorum , her ne halde olursa olsun kabulümdür:-)
Bu sefer elimin altında olan malzemeleri değerlendirdim . Sanki diğer yemeklerimi böyle yapmıyorum :-)

Malzemeler ;
- 1 paket mantar ( sadece saplarından ayırdım ,doğramadım )
- 1 adet paprika biberi
- 1 büyük boy soğan ( istenildiği gibi doğranmış )
- 1 adet taze soğan
- istenildiği kadar tuz ve kırmızı pul biber
- 1/2 çay bardağı kadar zeytinyağı

Yağda kuru soğanları ve biberi tencerinin kapağı kapalı olarak kısık ateşte pişiriyoruz .Mantarları , taze soğanları , tuz ve biberi katıp kapak kapalı olarak kısık ateşte pişirmeye devam ediyoruz.
Mantarlar pişince salan suyunu çekmesi için kapağı kaldırıp ve ateşi biraz açıyoruz , suyunu hafifçe çektikten sonra ocağı kapatıyoruz.

Sağlıcakla kalın.

5 yorum:

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

bende mantarın her halini seviyorum:) harika görünüyor ellerine sağlık...

Unknown dedi ki...

görüntü ne kadar leziz ellerine sağlık
sevgiler

Ferkay dedi ki...

Neşecim ellerine sağlık nefis görünüyor.
Sevgiler..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Ah neşem. Sevilmez mı .
muhteşem Bir yemek olmuş.

YEMEK SEVDAM (ELİF) dedi ki...

Bende bayılırım mantara, çok güzel olmuş. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...