4 Şubat 2010 Perşembe

Narlı Roka Salatası

narl roka slaaı

Bu salatayı her ay yaklaşık 20-25 senelik arkadaş grubumla yapmış olduğumuz toplantılarımızda buluştuğumuz Cercis Murat Konağı Geleneksel Mardin Mutfağı Restaurant'ında yeriz . Hatta o mekanı " çoşkulu bir pazar günü " başlıklı 22/02/2009 tarihli yazımda anlatmış ve yemeklerinden bahsetmiştim.
Ara sıra evde de deniyorum ama en son yaptığımın lezzeti daha bir benzedi diyebilirim , önümüzdeki günlerde gene orada olacağım orjinal olarak tekrar yiyeceğim , ne mutlu bana :-)

Malzemeler :

- 2 bağ roka ( çok iyi yıkanmış ve çok ince olmamak kaydı ile doğranmış )
- 1 su bardağı nar
- 1 çay bardağı kırılmış ceviz
- sosu için : 3 çorba kaşığı nar ekşisi , 1 iri diş sarımsak ( rendelenmiş ya da dövülmüş ) , 1 tatlı kaşığı limon suyu , 1/2 çay bardağı kadar zeytinyağı ve istenildiği kadar tuz.

Tabağımıza önce rokları sonra cevizleri ve narları koyup üzerine iyice karıştırılmış sosumuzu döküyoruz.

Sağlıcakla kalın.

5 yorum:

Ferkay dedi ki...

Offf Neşecim harika bir salata bayılırım.
Öpüldün..
Sevgiler.

NzlGl dedi ki...

Sevgili neşe hanım
harika bir tarif
teşekkürler, sevgiler

TAZE NANE dedi ki...

Ne kadar harika renkleri olan bir salata böyle.

Papaz Her Zaman Pilav Yemez dedi ki...

denenecekler listeme aldım...

sarımutfak-hande dedi ki...

narlısını denememiştim deneyeceğim
ellerine sağlık