19 Şubat 2010 Cuma

Melike Bieber'den Roka + Ekşi Elma + Keçi Peyniri Salatası

melikeden roka ekşi elma keçi peyniri salatası

Sevgili Melike sağolsun uzaklardan gene güzel bir tarifle aramızda .Teşekkürler Melike'cim:-)
Kendi anlatımıyla yayınlıyorum.

Bu salatayi burada bir lokantada yedim ve hemen eve gelip yaptim. Malzeme burada daha degisik gozukuyor olabilir ama temelde tatlar ayni sonucu getirecektir saniyorum.

ROKA + EKŞİ ELMA + KEÇİ PEYNİRİ Salatası


- Roka ve bebek ıspanak
- EkŞİ yeŞİl elma
- YumuŞak keçi peyniri ( Labne veya çok tuzlu olmayan tulum peynirinin de yakişacağı düşüncesindeyim, damak tadı meselesi)
- Balsamic sirkeli zeytinyağlı sos

İstenirse üstğne fırınlanmış ceviz ile de servis yapılması mümkün

Afiyet olsun.

Sağlıcakla kalın.

5 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

çokda güzel olur neşeceğim
gün aşırı yaparım
afiyetler olsun iyi tatiller canım

TAZE NANE dedi ki...

GÖZLERİNDEN IŞIK KALBİNDEN ALLAH SEVGİSİ EKSİK OLMASIN KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN...

Esma Ercengiz dedi ki...

Benim beğendiğim bir lezzet..
İlk defa kendi blog şablonumdan bir blog gördüm. Sevgiler..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

benim salatalarıma benziyor neşeciğim..
meyve sebze bir arada.
ben çok severim bilirsin.
afiyetler olsun canım

Tijen dedi ki...

Neşe'ciğim ben de salatacıyım bilirsin ama neden bilmem, çiğ ıspanakla aram pek yok. Ne kadar yıkasan da üzerinde kadifenin tüyleri gibi bir şeyler oluyor ya, yiyemiyorum bir türlü.