18 Şubat 2013 Pazartesi

Faydalı Sorma İç Çorbası:)

Hemen hemen her akşam değişik çorba yapmaya çalışıyorum. Dün akşam saatler süren harkulade yemek ve içecek sohbetimiz sonucunda bu sabah çok çok uzaklardan Amerika'dan çok güzel bir çorba tarifi geldi :) Bu çorbanın diğer bir özelliğide Detoks çorbası olması , burdan sevgili Güldal'a tekrar teşekkür ediyorum:)
Eeee tabiki ben dururmuyum hemen denedim ve hayran kaldım:))
Ben domates brokoli ayarını biraz kaçırmışım bir sonraki sefere doğru yapacağım :) her zaman yeşillikler domatesten çok olmalıymış.

Malzemeler;

- Bir büyük demet brokoli veya aynı ölçüde lahana ya da pırasa
- 1 orta boy dolmalık kabak
- 1 orta boy domates
- 1 kırmızı soğan ( kesinlikle kırmızı )
- 1 çorba kaşığı kırmızı mercimek
- 1 çorba kaşığı bulgur
- 1 çay kaşığı kimyon
- 1 çay kaşığı tane karabiber
- 1 yemek kaşığı zeytinyağı
- 3 bardak su

Tüm malzemeleri düdüklüde pişirip parçalayıcıdan geçiriyoruz.

Çorbamız hazır afiyet olsun.

Sağlıcakla kalın.





4 yorum:

NzlGl dedi ki...

Sevgili Neşe hanım
bu ne güzel çorbadır böyle:))) teşekkürler , en kısa zamanda soframda yerini alacak:)) çoook sevgiler

Guldal dedi ki...

Bravo sana. Bu kadar kisa zamanda yapip,tadina bakip blogunda yayimladin. Tebrikler Sevgili Nese

Oya Genç dedi ki...

Canım ellerime sağlık.. Çok güzel mutlaka benimde denemem lazım..:))

kardelen sezgin dedi ki...

harika olmuş canım şifa olsun eline sağlık