8 Nisan 2010 Perşembe

Mavi Tabak Salatası

mavi tabak salata

Salatalar ne isim vereceğini şaşırınca servisinde kullandığım tabaklarla anmaya başladım:-)
Lezzet çok güzel olmuştu , görüntüde hiç fena değil değilmi ? :-)

1 Ufak boy göbek salatayı sirkeli suda bir müddet beklettikten sonra yıkayıp sebze kurutucumda iyice suyundan arındırdım. Sebze kurutucusunu çıkarandan allah razı olsun , onun sayesinde son yıllarda salataları kuru yiyorum.
Gene sirkeli suda bekletilmiş taze soğan , dereotu ve naneyi gerekli işlemlerden geçirip göbekle birlikte doğradım.
Domatesleri ben kenarlara dizdim , istenildiği gibi dizilebilir.
Üzerine yeşil zeytin ve ceviz ile süleyip , sos olarakta nar ekşisi ve zeytinyağı karışımı ilave ettim.

Hemen hemen her akşam değişik salata ile sofra şenlendirmek her ne kadar sadece ben yiyor olsam bile çok hoşuma gidiyor . Umarım ilerde eşimide bu tür salatalara alıştırabilirim. Kendisi için sadece domates,kuru soğan ve kekik ekilmiş salata bir numara , kendime yaptığım salatalar ona göre çok karışık ve gereksiz . Aslına bakarsanız son derece zahmetsiz , kıymet bilmeyen benim :-)

Sağlıcakla kalın.

1 yorum:

NzlGl dedi ki...

Salataların en bol ve güzel mevsimi.
Elinize sağlık ...
sevgiler