21 Şubat 2009 Cumartesi

Zengin Salata

Salata Bayram Arifesi

İşte benim zengin ve gözümü doyuran salatarımdan bir tanesi :-).

Her akşam bu kadar süslü yapmasam bile salatalarıma özen göstermek isterim , bence salatanın görüntüsü mutlaka lezzetine de artı katar.

Ben genelde kıvırcık kullanırım , bunu sevgili arkadaşım Özlem çok iyi bildiği için kendisi genelde göbek salata kullansa bile onlara gittiğimiz zamanlarda sevdiğimi bildiği için kıvırcıktan salatayı yapar ya da bana yaptırır , ee birazda söylenir tabi :-)).

Bu salatamda da kıvırcık , taze soğan , kırmızı lahana , havuç ve paprika biber kullandım. Sos olarakta zeytinyağı , limon ve 1/2 diş dövülmüş sarımsağı iyice karıştırıp kullandım.

Sağlıcakla kalın.

2 yorum:

NzlGl dedi ki...

Sevgili neşe ersoy
tam rejim salatası:)
Bende kıvırcık salatayı daha çok seviyorum. Afiyet olsun

lezzetyolculugu dedi ki...

Valla abla bu aralar paso salata yiyorum zaten.Ama süper olmuş ben içine bir avuçta makarna haşlayıp atıyorum doymuyorum yoksa :))