11 Ağustos 2015 Salı

Meyvalı Yoğurt Dondurması - Dukan Usulü

Uzun zamandır bloguma ilgi alaka göstermiyordum ,en azından bu sıcak günlerde bu hafif buz gibi dondurma ile kendimi affettirmek istedim 😊
Bu tarifi geçen sene farklı malzemelerle bir kaba dökerek tüm parça halinde yapmıştım. Ama bu tarif tek seferlik hem de Dukan'a uygun ,kilo problemi düşünmeden gayet rahat tüketilebilir 😀
Bu cici kalıpları Carefour,dan dondurmaların yanından aldım yanılmıyorsam 3.5 lira civarındaydı ,2 takım aldım,yapınca kızım ve bana uzun zaman yetiyor.

Malzemeler ;
- 4 ya da 5 kaşık light yoğurt ( kızım güçlendirmede olduğu için ben 1 kaşığını süzme yoğurt koydum )
- 1 adet şeftali ( minik minik doğranmış )
- 2 kaşık tatlandırıcı
- 1 kaşık kakao

Tüm malzemeleri iyice karıştırıp, dondurma kalıplarına koyup,buzlukta iyice donana kadar tutuyoruz.
Dondurmayı çıkartmak için kalıbı kısa bir süre sıcak suyun altında tutup sapından çekip çıkarıyoruz.

Sağlıcakla kalın.


1 yorum:

yemek tarifleri dedi ki...

Harika olmuş,çok güzel tarifler paylaşıyorsunuz,ellerinize emeğinize sağlık...